Home > Over RRC > Suggestie of klacht?

Suggestie of klacht?

Suggestie
Wij doen ons uiterste best om u tijdens uw revalidatie zo goed mogelijk te begeleiden en te behandelen. Toch kunt u vinden dat bepaalde zaken anders of beter kunnen. Dit kan gaan over behandeling, de informatieverstrekking, de wijze waarop een medewerker met u omgaat, de voorzieningen of organisatorische zaken. Wanneer u ons een suggestie voor verbetering geeft, kunnen wij de kwaliteit van de revalidatie en de bedrijfsvoering verbeteren. U kunt uw suggestie kwijt in het onderstaande formulier.

Als u hulp wenst bij het invullen van de suggestie, kunt u contact opnemen met de Adviseur Kwaliteit (tel. 071 5195 195).  Als u dat prettiger vindt, kunt u uw suggestie of klacht schriftelijk indienen via onze suggestiekaart. Deze is verkrijgbaar bij de balies van het RRC en de Klachtencoördinator. Wij streven ernaar binnen drie weken op uw suggestie reageren.

Klacht
Wij doen ons uiterste best om u tijdens uw revalidatie zo goed mogelijk te begeleiden en behandelen. Toch kunt u vinden dat bepaalde zaken niet naar wens zijn verlopen. Als u een suggestie doen niet voldoende vindt, kunt u een klacht indienen.

Suggestieformulier